Archiwum z dnia 2024.09.16
- 02:18 Braughman Group Media liderem w segmencie reklamy wielkoformatowej
- 17:51 Agencja Gawagai poszerza ofertę o bazę modeli Silver
- 20:45 Totalbet na dłużej z PGE Projektem Warszawa
- 21:16 Orlen zamiast Grupy Azoty sponsorem klubu siatkarskiego
- 21:33 Kanał youtube'owy dla seniorów w nowej odsłonie. Chce być w kablówkach
- 21:41 Były dziennikarz Interii dołączył do portalu Stanowskiego
- 21:42 Anna Guzik w dwóch osobach reklamuje suplementy diety
- 22:20 Euvic Organic Search z nowym klientem z branży finansowej
- 22:29 Katarzyna Hubiszta z awansem w dentsu Polska
- 22:30 Lidl w oślej ławce za ceny. Tak krytykuje go konkurent
- 22:33 Sebastian Górski przeszedł z Polsat Media do iPoster
- 22:50 Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym
- 22:53 Nowy zwiastun „Pingwina” od Maxa. Niebawem premiera spin-offu „Batmana”
- 22:55 Menedżer od cyfryzacji będzie zarządzał Ringier Axel Springer Polska
- 22:55 Prime Video pokazał zwiastun „Good Luck Guys”
- 22:55 Kanał przyrodniczy 4K po polsku poszerzył zasięg
- 23:00 Magdalena Ogórek w kolejnym programie telewizji wPolsce24
- 23:15 Nowa ramówka radiowej Dwójki na jesień
- 23:20 Właściciel Play i UPC Polska przejmuje i łączy kolejnych operatorów
- 23:27 Wydawnictwo Bauer kontra związkowcy: dziś rozmowy ostatniej szansy
- 23:30 Pół miliona widzów serialu „Malanowski. Nowe rozdanie” w Polsacie
- 23:30 „Forbes”, „Elle” i „Zwierciadło” mocno urosły reklamowo. Na czele „Vogue”
- 23:37 Kto reklamuje się w telewizji wPolsce24? Najdroższy spot za 1 tys. zł
- 23:50 Grupa Infor żegna się z dyrektorem finansowym. Pracował tylko dwa miesiące
- 23:52 Powódź zmieniła ramówki w telewizji i radiu. W Republice i wPolsce obwiniano Tuska
- 23:54 Serial „Ranczo” w kolejnej stacji telewizyjnej. Pokaże go TV Puls
- 23:54 DPD stawia kolejne automaty. Koszty pracownicze obniżyły zysk
- 23:55 Zmiany w cennikach Canal+ i Polsat Box