Pół miliona widzów serialu „Malanowski. Nowe rozdanie” w Polsacie

Nowy serial kryminalny Polsatu "Malanowski. Nowe rozdanie" po dwóch tygodniach emisji gromadzi średnio pół mln widzów. Najchętniej oglądany odcinek miał ponad 600 tys. oglądających.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Pół miliona widzów serialu „Malanowski. Nowe rozdanie” w Polsacie
fot. materiały prasowe

Serial jest emitowany w nowym paśmie stworzonym przez Polsat w jesiennej ramówce - od poniedziałku do czwartku ok. 19.35. Po ośmiu odcinkach jego widownia wynosi 499 tys. widzów, co przełożyło się na 4,68 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 5,05 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Największą oglądalność miał ósmy odcinek, nadany w zeszły czwartek, który jako jedyny przekroczył granicę ponad 600 tys. widzów – obejrzało go średnio 605 tys. osób przy 5,35 proc. udziału.

grafika

“Malanowski. Nowe rozdanie” kontynuacją serialu sprzed lat

„Malanowski. Nowe rozdanie” to kontynuacja serialu "Malanowski i partnerzy", w którym grał zmarły w 2021 roku Bronisław Cieślak. W nowym serialu główną rolę gra Andrzej Grabowski, który wciela się w brata Bronisława Malanowskiego - Andrzeja. 

- Serial opowiada o grupie detektywów mierzących się w swojej codziennej pracy z tajemniczymi sprawami, które pełne są nieoczekiwanych zwrotów akcji i niejasnych okoliczności, a prawda ukryta jest gdzieś pod płaszczykiem pozornie oczywistych faktów. Choć niektóre historie wydają się trywialne, ukrywają w sobie tragiczne i złożone ludzkie dramaty - czytamy w opisie serialu. W rozwiązywaniu zagadek Andrzejowi Malanowskiemu towarzyszą dwa duety detektywów. W tych rolach pojawiają się Anna Lucińska i Wacław Warchoł, a także Marek Krupski oraz Magdalena Dwurzyńska.

Zdjęcia do serialu w reżyserii Szymona Jakubowskiego i Łukasza Łukasika realizowano między innymi w Hiszpanii. Producentem jest Constantin Entertainment Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Anna Kochanowska w Soul & Mind

Anna Kochanowska w Soul & Mind

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI
Materiał reklamowy

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę