Archiwum z dnia 2025.05.16
- 00:25 Netflix pokaże kolejne sezony „Bridgertonów”
- 00:30 Nowe pasmo, nowi widzowie. Wzrosła oglądalność Wojewódzkiego
- 00:33 Kolejna stacja Eski już nadaje. Nadawcą jest stowarzyszenie
- 00:35 Microsoft ma nową szefową w Polsce. Transfer z innego amerykańskiego koncernu
- 00:40 Skurczył się zysk Ekipy. Pieniądze ze „100 dni do matury” jeszcze nie teraz
- 00:45 Pierwsza taka współpraca. Telewizja Polska przygotuje wieczór wyborczy z Onetem
- 00:50 Z Rejection Fee jak z jednorożcem: wszyscy o nim mówią, mało kto je widział
- 00:56 YouTube wprowadza reklamy, które mogą irytować jeszcze mocniej
- 00:58 Kłopoty już za Legimi? Zysk znów w górę
- 01:00 TVP, Polsat i TVN już szykują kolejną debatę. Tym razem z dwoma kandydatami
- 04:24 DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
- 11:43 Influencerom oferowano pieniądze za publikacje o wyborach prezydenckich
- 19:26 Zasięg reklamy zewnętrznej zbliża się do 90 proc.
- 20:02 Wydawnictwo PWN zmienia barwy
- 20:29 YouTube zachęca do zakupów formatem reklam na telewizory
- 20:30 PKO BP kończy współpracę z Sigmą Bis
- 20:58 Ostatni sondaż przed pierwszą turą. Trzaskowski 5 pkt proc. przed Nawrockim
- 21:34 Trzy kanały chcą trafić do polskich sieci kablowych i platform cyfrowych
- 22:42 TOK FM znów płaci dywidendę. Większość dostanie spółka Agory
- 23:25 Polsat liczy na wzrost oglądalności festiwalu. „Ewolucja, a nie rewolucja”
- 23:30 Sztuczna inteligencja „doładowała” korzystanie z wyszukiwarki Google
- 23:40 Apple czwarty raz z rzędu najcenniejszą marką świata
- 23:43 Błyskawiczna reakcja marek na sukces Justyny Steczkowskiej na Eurowizji
- 23:50 KRRiT szuka nowych stacji naziemnych. Ruszył konkurs
- 23:52 Wraca HBO Max. Huśtawka tożsamości czy strategiczne posunięcie?