Archiwum z dnia 2025.06.12
- 00:15 "Ksiądz z osiedla" upomniany za działania w mediach. Duchowny odpowiedział na zarzuty
- 00:20 Prawicowi publicyści odznaczeni przez prezydenta. Krzyż Kawalerski dla komentatora ze starego TVP Info
- 00:40 Była szefowa biura reklamy TVP pożegnała się z ZPR Media
- 00:43 Realia pracy rzecznika prasowego. Jeden niedługo będzie miał wyjątkowo ciężko [FELIETON]
- 00:45 Agencje zdobywają „Klientów” i pracują dla „MAREK”, czyli jak się tworzy "agencyjny" język polski
- 00:50 Agnieszka Woźniak-Starak odchodzi z TVN. "Ludzi, którym zawdzięczam najwięcej, dawno już tam nie ma"
- 00:55 Ruch na stronach wydawców "miażdżony" przez Google i AI
- 00:57 Sukces polskiego modelu językowego. Bielik będzie współpracować z Nvidią
- 00:57 Kontrowersyjne zachowanie dziennikarzy TVP. KRRiT oceni, czy złamali prawo
- 01:00 Szefowa TVN24 BiS odchodzi. W firmie pracowała 21 lat
- 01:15 Ilu widzów oglądało klęskę piłkarzy w Helsinkach? Padł tegoroczny rekord
- 04:10 Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
- 18:05 Wersow i Faustyna Fugińska promują herbaty Lipton
- 19:07 Kina Helios z salami Imax
- 19:51 "Vanity Fair" z nowym globalnym dyrektorem wydawniczym
- 20:13 Trump znów łaskawy dla TikToka
- 20:46 Były manager naTemat.pl przeszedł do Polska Press
- 21:00 Hamelin poszerza współpracę z agencją OBTK
- 21:18 Marriott International ponownie uruchamia własną sieć retail media
- 21:25 Polska chce budować gigafabrykę AI. Wniosek do Komisji Europejskiej
- 21:32 Właściciel MTV i Paramount Network zwalnia pracowników
- 21:45 Rusza kampania informacyjna polskiego rządu ws. nielegalnej migracji
- 21:54 Mariusz Marszałkowski nowym wicenaczelnym Defence24
- 22:00 Rafał Dutkiewicz rezygnuje z kierowania Pracodawcami RP
- 22:25 Michał Wróblewski head of design w DigitalCrew
- 22:36 TVN szykuje kolejny program z Architektką Porządku. Ruszył casting
- 23:10 Prezenterka TTV pojawia się w poranku TVN24
- 23:35 Dyrektorzy marketingu zwiększają inwestycje w sztuczną inteligencję
- 23:40 Te portale informacyjne zyskały najwięcej w szczycie kampanii. Onet umocnił się jako lider
- 23:43 Przerwany mecz w Canal+ i Polsat Box Go. Dlaczego do tego doszło?
- 23:45 Tego jeszcze nie było. Znany sportowiec ambasadorem agencji mediowej
- 23:47 MTV Polska kończy kultowe reality-show. Nie będzie kolejnej edycji
- 23:49 Spółka z grupy CCC wykupiła obligacje za pół miliarda. Pomógł kredyt
- 23:50 Wybrano nowe władze IAA Polska. Jovan Protić prezesem
- 23:50 Michał Probierz rezygnuje z funkcji selekcjonera
- 23:52 Tak piłkarze potraktowali media po meczu z Finlandią. "Żenujące" czy zrozumiałe?
- 23:55 „AI-owy Armageddon” u wydawców w USA, a co w Polsce? „O krok do tyłu za głównymi trendami na świecie”