Marriott International ponownie uruchamia własną sieć retail media

Sieć hoteli Marriott International, po trzyletnim okresie testowym, na nowo uruchamia własną sieć retail media na zamówienie – Marriott Media.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Marriott International ponownie uruchamia własną sieć retail media

Po trzech latach tego, co dyrektor generalny sieci nazywa "przedłużonym okresem testów i weryfikacji koncepcji" wraz z reklamodawcami, takimi jak Visa i Pepsi, Mariott zaprezentuje w pełni zrealizowaną i przemianowaną ofertę na festiwalu Cannes Lions w 2025 roku.

Marriott Media, znany również jako Riott Media, sprzedaje reklamy cyfrowe w aplikacji i na stronie internetowej sieci hoteli, a także na ekranach telewizorów w prawie milionie pokoi hotelowych w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Może też przygotować indywidualne rozwiązania dla reklamodawców zainteresowanych kierowaniem reklam do odbiorców przy użyciu własnych danych od 230 milionów członków programu lojalnościowego Marriott.

– Celem firmy jest zbudowanie “sieci medialnej dla podróżnych” w oparciu o tworzenie lepszych doświadczeń klientów z partnerami, którzy są istotni zarówno dla naszej marki, jak i dla klienta – mówi Peggy Roe, wiceprezes wykonawcza i dyrektor ds. klientów w Marriott.

Docelowo Riott Media na całym świecie

Chris Norton został awansowany na stanowisko dyrektora generalnego Riott Media. Norton był starszym wiceprezesem ds. marketingu, aktywacji danych i personalizacji od 2021 roku po czterech i pół roku pracy w należącej do Publicis firmie Epsilon, gdzie współpracował z Marriottem jako klientem.

Obecnie Riott Media działa tylko w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Ale ostatecznie, według Nortona, firma zamierza rozszerzyć swój zasięg na 1,7 miliona pokoi hotelowych Marriott na całym świecie.

Przykładem wykorzystania Riott Media jest kampania Gatorade. Reklamy spowodowały 8,5-procentowy wzrost zamiaru rozważenia zakupu marki, na podstawie danych zebranych podczas badania. W hotelach, w których wyświetlano reklamy Gatorade, a marka sprzedawała swój produkt, Gatorade odnotował wzrost konsumpcji o siedem punktów procentowych. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska