Archiwum z dnia 2025.07.21
- 00:00 Ewa Chodakowska o aferze z siecią Diagnostyka: Nie jestem nieomylna. Ale jestem odpowiedzialna
- 04:57 Jak tworzyć angażujące Rolki na Facebooku i Instagramie? Podpowiadamy, o czym warto pamiętać
- 17:00 Fundacja Orły Sportu potrzebuje agencji mediowej. Budżet to 4 mln zł
- 17:13 Wydawca „Dziennika Gazety Prawnej” ściślej współpracuje z samorządem radców prawnych
- 17:41 Tyskie rozdaje "międzypokoleniowe" koszulki
- 18:19 Fabryka Marketingu dla Telewizji Polskiej
- 18:29 Bukmacher nowym sponsorem Arki Gdynia
- 18:43 Marka wędlin i przekąsek partnerem piłkarskiej Ekstraklasy
- 19:16 newonce wydał kolejny numer magazynu. Większa dystrybucja
- 20:32 Polsat pokaże mecze eliminacyjne Legii i Jagiellonii. Także w otwartych stacjach
- 20:53 VML ma nową dyrektorkę strategii
- 21:04 Rower z internetu, odbiór tylko w sklepie stacjonarnym. UOKiK nakłada karę
- 21:05 Netflix przekonuje się do AI. Duże oszczędności
- 21:27 Polsat Box Go odświeżył aplikację na konsole do gier
- 21:30 Nowy reporter w warszawskiej redakcji Radia ZET
- 21:43 dsk rozpoczyna współpracę z warszawskim Zarządem Zieleni
- 22:00 MOL reklamuje ofertę poza paliwową
- 22:01 „Nakręć mile, nie promile”. Grupa Żywiec z kolejną odsłoną kampanii społecznej Trzymaj Pion
- 22:06 ChatGPT z nowymi funkcjami. Możesz mu zlecić zadania
- 22:10 Diables i Nieuczesana bohaterami kampanii „Wyexpij swoją formę!” marki Zdrofit
- 22:10 Emocje na pierwszym planie w wizerunkowych działaniach Blika
- 22:20 Benefit Systems nowym klientem agencji Linkleaders
- 22:20 „Wbijaj do Rosska po swojego dropa” – Rossmann stawia na młodych raperów
- 22:28 AMS wprowadza nowe pakiety reklamowe
- 22:29 Arkadiusz Mogiła associate strategy directorem w Ancymony
- 22:30 Rusza Uber dla seniora
- 22:32 Jakub Przygoński w reklamie nowych zegarków Casio
- 22:34 Drogi czerwiec w sklepach. Gdzie jest najtaniej?
- 22:36 Gabby Thomas, Endrick, Coco Gauff i inni sportowcy w nowej globalnej kampanii New Balance
- 22:47 Jesienią „Dlaczego ja?” znów w Polsacie
- 22:50 Wisła Kraków i VML łączą siły. Agencja pomoże w transformacji marki
- 23:20 Polska firma Discovery zarobiła więcej. Niższa wycena nadawcy Metra
- 23:20 Onet prezentuje „Punkty Zapalne”. Kolejny projekt data journalism w portalu
- 23:23 Ruszył kanał Do Roboty HD. W ramówce kulisy pracy Mentzena
- 23:25 Agencja Roberta Lewandowskiego urosła, ale zysk dalej niewielki
- 23:35 Koniec zdjęć do programu „Bez kompleksów”. Format z Rozenek także w TVN
- 23:39 Europejscy marketerzy redukują budżety i przesuwają wydatki
- 23:40 Burda Media Polska zarobiła więcej z reklam i e-commerce. Wyzwania w internecie
- 23:41 Sharenting. Stop. Burza po starcie fundacji Lil Masti. "Zaprzeczenie idei bezpieczeństwa w sieci"
- 23:45 Meta i YouTube wytną treści AI. "Promowanie treści autentycznych powinno mieć od początku priorytet"
- 23:48 Pola Lis rozstaje się z Canal+ Sport. Tłumaczy dlaczego
- 23:49 Powstaje film o Violetcie Villas. Pokazano zdjęcie głównej bohaterki z planu
- 23:53 Kolejne zapowiedzi Muska. Osobowość AI połączy Cullena ze "Zmierzchu" z Christianem Greyem
- 23:55 Kolejny kanał informacyjny walczy o polskich widzów. „Staramy się być maksymalnie obiektywni”