Wybrana agencja zajmie się m.in. przygotowaniem i publikacją postów tekstowych, graficznych, wideo, audio w mediach społecznościowych, projektowaniem kreatywnych formatów (reels, stories, carouseli, shorts), realizacją transmisji live, moderowaniem dyskusji i komentarzy (w tym w czasie rzeczywistym).
Będzie też odpowiadać za przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowych w social mediach(Facebook Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads itd.), działaniami z obszaru influencer marketingu (wyszukiwanie, selekcja, kontraktowanie, koordynacja, raportowanie efektów). Będzie też obsługiwać kampanie płatne (Google Ads, programmatic, performance itp.) i kupować media.
Zlecenie dotyczy obsługi turnieju “Z Orlika na Stadion”.
Umowa z wybraną w przetargu agencją zostanie zawarta na okres od 29 sierpnia br. do 31 grudnia 2026 roku.

Fundacja Orły Sportu na sfinansowanie umowy ramowej zamierza przeznaczyć 4 mln zł. Budżet gwarantowany na ten rok wynosi 1,4 mln zł.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 5 sierpnia.











