SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

750 000 zł na reklame firmy Sokółka Okna i Drzwi

Ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowo - wizerunkowa firmy Sokółka Okna i Drzwi, polskiego producenta okien i drzwi. Są to największe i najbardziej intensywne działania marketingowe spółki od ośmiu lat.

Grupą docelową działań są mieszkańcy dużych i średnich miast, w wieku 35-50 lat, którzy przy zakupie produktów kierują się przede wszystkim jakością.

Intensywne działania obejmują zarówno media lokalne, jak i ogólnopolskie, w tym telewizję i radio. Reklama w prasie opierać się będzie na specjalistycznych tytułach branżowych oraz najpopularniejszych czasopismach wnętrzarskich. Kampania reklamowa będzie wspierana przez intensywne działania public relations.

Kampania potrwa do końca kwietnia.

Za kreację kampanii, odpowiadają agencje Umbrella Marketing Group z Warszawy oraz 4e z Białegostoku.

Za zaplanowanie kampanii reklamowej w mediach, odpowiedzialny jest dom mediowy Starlink.

Budżet kampanii wynosi 750000 zł/netto.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 750 000 zł na reklame firmy Sokółka Okna i Drzwi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl