Alcon rusza z kampanią „Dailies Total 1 – Wygraj z dyskomfortem”

Ruszyła nowa kampania reklamowa firmy Alcon, producenta wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce. Działania pod hasłem „Dailies Total 1 – Wygraj z dyskomfortem”  przygotowały LiquidThread i Spark Foundry.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania „Dailies Total 1 – Wygraj z dyskomfortem” ma na celu wzmocnienie pozycjonowania marki oraz zwiększenie świadomości produktu - soczewek kontaktowych.

Działania promocyjne, oparte o kreację globalną, prowadzone są w kanale digital i obejmują standardowe formaty wideo oraz social media.

Do kampanii zaproszono także influencerów, takich jak Edyta Pazura, Agnieszka Sienkiewicz czy Ada Fijał.

Za strategię i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, która współpracuje z firmą Alcon od 2012 roku. Działania z infulencerami po raz kolejny przygotowała i realizuje agencja LiquidThread (Publicis Groupe).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe