Aleksander Krzempek dyrektorem ds. internetu w PMPG

Aleksander Krzempek objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. internetu w Platformie Mediowej Point Group. Jednym z jego zadań będzie przygotowanie relaunchu serwisu internetowego Wprost24.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Krzempek odpowiadać będzie za rozwijanie produktów internetowych, w tym internetowych serwisów informacyjnych i biznesowych związanych z tygodnikiem “Wprost” oraz magazynem “Bloomberg Businessweek Polska”. Będzie on też nadzorować dział rozwoju infrastruktury, który odpowiada za prace programistyczne oraz utrzymanie wszystkich serwisów PMPG. W zakresie kompetencji Krzempka znajdzie się także optymalizacją oraz współpraca z redaktorami prowadzącymi w zakresie kierunku i rozwoju tematycznego serwisów.

Dotychczas wspomniane kompetencje rozproszone były w różnych działach, co było pozostałością po integracji struktur PMPG z przejętą przez tę spółką firmą AWR “Wprost” (wydawca “Wprost”).

grafika

Aleksander Krzempek w branży medialnej pracuje od 12 lat. Ostatnio był dyrektorem Biura Projektów Internetowych w Infor Biznes, gdzie zarządzał serwisami GazetaPrawna.pl, Dziennik.pl oraz Forsal.pl. Wcześniej związany był z wydawnictwem Axel Springer Polska (obecnie Ringier Axel Springer Polska).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"