AOL, Yahoo i Microsoft będą razem sprzedawać reklamy

AOL, Yahoo i Microsoft zamierzają wzajemnie sprzedawać przestrzeń reklamową na swoich stronach internetowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Dzięki temu firmy chcą skuteczniej konkurować z Google, a także odzyskać przynajmniej część wydatków reklamodawców, które w ostatnich latach wędrowały do sieci reklamowych.

Serwis AllThingsD informuje, że przedstawiciele kierownictwa AOL, Yahoo i Microsoftu poinformowali o swoich planach grupę czołowych wydawców stron internetowych oraz reklamodawców we wtorek wieczorem, podczas specjalnej prezentacji na Manhattanie.

Firmy chcą także przekonać właścicieli najpopularniejszych witryn, aby w ramach konsorcjum podzielili się swoją przestrzenią reklamową. Do współpracy chcą też namówić duże holdingi reklamowe.

W ramach porozumienia, AOL, Yahoo i Microsoft mają wzajemnie sprzedawać przestrzeń "Class 2 display", obejmującą reklamy graficzne, których nie mogą sprzedawać na własną rękę i zazwyczaj przekazują je sieciom reklamowym. Firmy będą dzielić się wygenerowanym w ten sposób przychodem.

Projekt ma wejść w życie pod koniec bieżącego roku. Nie będzie on oparty na zasadzie wyłączności, w związku z czym każdy z członków konsorcjum będzie mógł nadal współpracować z dowolną siecią reklamową, czy też nawet z Google.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski