Ariel i Reserved we wspólnej kampanii

Ariel rozpoczął największą i najbardziej wszechstronną kampanię w historii proszków do prania w Polsce.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii Ariela, marki proszku do prania należąca do giganta FMCG – Procter & Gamble, jest wzmocnienie wizerunku marki jako eksperta w dziedzinie prania i dbania o tkaniny.

W tym celu Ariel nawiązał współpracę z największą polską marką odzieżową – Reserved.

To Ariel, jako specjalista od dbania o tkaniny rekomenduje Reserved a nie odwrotnie. Alians z Reserved umożliwia również wyjście poza supermarkety z komunikacją Ariela. Równolegle prowadzona jest akcja promocyjna – każdy, kto do końca grudnia kupi 2 kg Ariela lub więcej otrzyma zniżkę 20% w sklepach Reserved - podano w komunikacie.

Kampania będzie bardzo wszechstronna. Oprócz kopii telewizyjnej 30” (Saatchi) i 15” (Studio TPS), są reklamy zewnętrzne i materiały POS zarówno w supermarketach jak i sklepach Reserved (Nicety) dom mediowy MediaCom, a także zupełnie nowa strona internetowa www.ariel.pl (agencja K2) na której Ariel doradza jak dbać o ubrania, a także zamieszcza informacje o trendach w modzie. 

Twórcami kampanii są Ania Niewiarowska z P&G i Marek Małyszko z Reserved.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe