Awanse w MPG Media Planning

Trzy osoby awansowały w domu mediowym MPG Media Planning.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Z dniem 15 stycznia 2007 w MPG awanse uzyskali:

- Alicja Cybulska – dotychczas Head of Research & Tools, objęła stanowisko Research & Modelling Directorem- Magdalena Ostrowska – dotychczas Business Development Manager, została New Business & Marketing Directorem. - Michał Daniluk – wcześniej p.o. Group Account Directora, objął funkcję Group Account Directorem. Równocześnie odpowiada z ramienia MPG za rozwój i funkcjonowanie Direct Response.

Każda z osób objętych awansami niezależnie od lokalnych struktur, raportuje również do odpowiednich struktur międzynarodowych MPG.

„Cieszę się, że grono kierownictwa MPG może się poszerzyć o osoby pełne pasji i zaangażowania. Alicja, Magda i Michał zapracowali na awans poprzez ciężką pracę, której część jest widoczna w postaci wyników biznesowych naszego domu mediowego. Ich praca pomaga  rosnąć nie tylko MPG, ale przede wszystkim markom naszych Klientów” - powiedział Jacek Dzięcielak, CEO MPG Poland.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"