SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Awanse w MPG Media Planning

Trzy osoby awansowały w domu mediowym MPG Media Planning.

Z dniem 15 stycznia 2007 w MPG awanse uzyskali:

- Alicja Cybulska – dotychczas Head of Research & Tools, objęła stanowisko Research & Modelling Directorem
- Magdalena Ostrowska – dotychczas Business Development Manager, została New Business & Marketing Directorem.
- Michał Daniluk – wcześniej p.o. Group Account Directora, objął funkcję Group Account Directorem. Równocześnie odpowiada z ramienia MPG za rozwój i funkcjonowanie Direct Response.

Każda z osób objętych awansami niezależnie od lokalnych struktur, raportuje również do odpowiednich struktur międzynarodowych MPG.

„Cieszę się, że grono kierownictwa MPG może się poszerzyć o osoby pełne pasji i zaangażowania. Alicja, Magda i Michał zapracowali na awans poprzez ciężką pracę, której część jest widoczna w postaci wyników biznesowych naszego domu mediowego. Ich praca pomaga  rosnąć nie tylko MPG, ale przede wszystkim markom naszych Klientów” - powiedział Jacek Dzięcielak, CEO MPG Poland.

Dołącz do dyskusji: Awanse w MPG Media Planning

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl