SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyły poszukiwania ambasadora marki Balea

Drogerie dm szukają polskiego ambasadora jednej ze swoich najpopularniejszych marek - Balea. Zostanie on wyłoniony w drodze konkursu, w którym nagrodą główną jest między innymi roczny kontrakt i profesjonalna sesja fotograficzna. Równolegle z konkursem wystartowała kampania promująca markę.

Balea to marka własna dm, od przeszło 25 lat oferująca ponad 600 kosmetyków do skóry młodej, dojrzałej, wrażliwej i normalnej; do twarzy, ciała i włosów dla kobiet i mężczyzn. 

- Balea to jeden z najpopularniejszych brandów dm w Niemczech i w pozostałych krajach, w których działamy. Również w Polsce marka zyskuje coraz więcej fanów, o czym świadczą nasze rankingi  sprzedażowe. By w pełni rozwinąć jej potencjał postanowiliśmy lokalnie poszukać polskiego ambasadora marki Balea, a klientów zachęcić do zakupów i dalszego jej poznania oferując im specjalny rabat w aplikacji dm - mówi Hubert Iwanowski, dyrektor obszaru marketingu i zakupów w Polsce.  - Działamy równolegle we wszystkich naszych kanałach uzyskując synergię, która pozwala nam dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Zależy nam na tym, aby nasi klienci tworzyli indywidualne, osobiste doświadczenia zakupowe, wybierając dla siebie ulubione produkty ze świata naszych marek, w zależności od potrzeb i upodobań - dodaje Iwanowski. 

Równolegle ruszyła kampania pod hasłem “Twoja nowa ulubiona marka”, której celem jest budowanie świadomości marki. W ramach działań prosprzedażowych 30 proc. rabatu na zakup wszystkich produktów marki Balea do jednorazowego użytku otrzymają klienci, którzy aktywują kupon w aplikacji dm, promocja obowiązuje do 28 lutego.  
Osoba, która wygra konkurs, weźmie udział w specjalnej sesji zdjęciowej w profesjonalnym studio, w którym będzie można poczuć się jak prawdziwa gwiazda. W trakcie sesji zwycięzcę wspierać będzie Karolina Gołębiewska znana z kanału StylizacjeTV, która także zasiądzie w jury. Poza nagrodą główną laureat otrzyma kartę podarunkową o wartości 2000 zł na zakupy w dm i 4 wysyłki zestawów prezentowych z produktami marki Balea. Dodatkowo nagrodzonych zostanie 10 osób, które otrzymają paczkę prezentową z produktami marki Balea o wartości 100 zł. W konkursie można wziąć udział do 29 lutego 2024. Wyniki zostaną ogłoszone 28 marca. 

Kampania swoim zasięgiem obejmie wybrane kanały online i offline, w tym także materiały POS w sklepach dm. W jej ramach dodatkowe wsparcie zapewnią także wybrane influencerki z kategorii beauty & care, a ich aktywności będą pojawiały się na platformach Instagram i TikTok, skupiając się na marce Balea.
 

Dołącz do dyskusji: Ruszyły poszukiwania ambasadora marki Balea

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl