SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Budżet Astry dla McCann Erickson

Firma General Motors powierzyła agencji McCann Erickson Frankfurt budżet na kampanię reklamową promującą europejską premierę nowego modelu Opla Astry.

W przetargu na warty 70 milionów funtów budżet McCann Ericksson pokonała agencje Lowe Germany oraz Delaney Lund Knox Warren (DLKW), która była odpowiedzialna za kampanię promującą poprzedni model Astry w 2006 roku.

W 2008 roku DLKW przygotowywała również kampanie reklamowe modeli Opla Corsy i Opla Insignia, podczas gdy Lowe w 2007 roku promowała nowe modele Opla Zafira i Opla Meriva.

General Motors zaprezentuje najnowszy model Astry we wrześniu podczas targów motoryzacyjnych Frankfurt Motor Show. Z kolei promująca go zintegrowana kampania reklamowa ma wystartować w grudniu.

źródło: Marketing Week

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Budżet Astry dla McCann Erickson

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl