SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Budżet Astry dla McCann Erickson

Firma General Motors powierzyła agencji McCann Erickson Frankfurtbudżet na kampanię reklamową promującą europejską premierę nowegomodelu Opla Astry.

W przetargu na warty 70 milionów funtów budżet McCann Erickssonpokonała agencje Lowe Germany oraz Delaney Lund Knox Warren (DLKW),która była odpowiedzialna za kampanię promującą poprzedni modelAstry w 2006 roku.

W 2008 roku DLKW przygotowywała również kampanie reklamowemodeli Opla Corsy i Opla Insignia, podczas gdy Lowe w 2007 rokupromowała nowe modele Opla Zafira i Opla Meriva.

General Motors zaprezentuje najnowszy model Astry we wrześniupodczas targów motoryzacyjnych Frankfurt Motor Show. Z koleipromująca go zintegrowana kampania reklamowa ma wystartować wgrudniu.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Budżet Astry dla McCann Erickson

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl