SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coraz więcej reklam w "Fakcie"

Fakt efektywnym nośnikiem reklamy

Jak wynika z danych Axel Springer Polska coraz więcej reklamodawców, umieszcz swoje reklamy w "Fakcie". W ciągu ostatniego półrocza poziom inwestycji reklamodawców w Fakcie systematycznie wzrastał, w maju osiągnął wartość ponad 8,6 mln złotych.

Wśród klientów Biura Reklamy Faktu znajdują się takie instytucje, jak Totalizator Sportowy Sp. z o.o., Eurobank SA, Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., Polkomtel Plus GSM, Lidl Polska Sp. z o.o., PTK Centertel Sp. z o.o., Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o., Polskie Media SA, General Motors Poland Sp. z o.o., Hyundai Motor Poland Sp. zo.o., Renault Polska Sp. z o.o., Bank Przemysłowo Handlowy, Fiat Auto Poland SA, Euro-Net Sp. z o.o., TVN Sp. z o.o., MGA Metro Group Advertising Polska Sp. z o.o., Polski Koncern Naftowy Orlen SA, Canal + Cyfrowy Sp. z o.o., Kompania Piwowarska SA, Castorama Polska Sp. z o.o.

Obok wzrostu inwestycji reklamodawców w Fakcie, dziennik odnotował duży wzrost czytelnictwa od listopada 2003, w tej chwili poziom czytelnictwa jest na stabilnym wysokim poziomie (wskaźnik CCS: kwiecień 2004 - 23,27%; wskaźnik COW: kwiecień 2004 - 10,87%)**. Tymczasem z najnowszej fali badań czytelnictwa prasy wśród kadry menedżerskiej - PRO wynika, iż Fakt jest czwarty pod względem czytelnictwa wśród dzienników ogólnopolskich, co oznacza, ze jest czytany przez co piątego menedżera (18,8%, 50 711 osób)***.

**PBC General; zrealizowane przez SMG KRC; CCS, COW, listopad 2003 - kwiecień 2004, N= 18 083
***PRO, SMG KRC, marzec 2004, N=2 364.

Dołącz do dyskusji: Coraz więcej reklam w "Fakcie"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl