Desperados: 'Lizards? Liz-Ars!'

Pod hasłem "Lizards? Liz-Ars!" ruszyła outdoorowa kampaniareklamowa piwa Desperados. Akcja o charakterze wizerunkowym jestskierowana do młodych osób.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa piwa Desperados opiera sięna wizerunku charakterystycznych dla niego jaszczurek,wykorzystując grę słów "Lizards" i "Liz-Ars". Akcja jest prowadzonana nośnikach outdoorowych super scroll, na których trójwymiarowelayouty zmieniają się w zależności od pory dnia. Taki przekaz jestskierowany do młodych osób, podkreślając związane z tą markąniezwykłe wrażenia i przełamywanie własnych ograniczeń.

Akcja jest prowadzona na 230 nośnikach w ośmiu aglomeracjachmiejskich. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca listopada-przygotowała agencja reklamowa Locomotiva, natomiast planowaniempowierzchni i realizacją działań zajmuje się Grupa Ströer.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu