DoubleVerify wzmacnia uwierzytelnianie mediów w Meta

Platforma DoubleVerify rozszerza działania z zakresu Brand Safety i Suitability na platformie Meta o pomiary na Facebook Feeds i Reels oraz Instagram Feeds i Reels. Dzięki temu globalni reklamodawcy będą mogli niezależnie weryfikować jakość kampanii i chronić wartość swojej marki w tworzonych przez użytkowników środowiskach medialnych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
DoubleVerify wzmacnia uwierzytelnianie mediów w Meta
fot. materiały prasowe

- Ekspansja wiodącej w branży technologii klasyfikacji opartej na AI na Facebook Feeds i Reels oraz Instagram Feeds i Reels podkreśla zaangażowanie DV w pomaganie markom w zapewnianiu bezpiecznych i odpowiednich środowisk reklamowych we wszystkich kanałach – komentuje Mark Zagorski, CEO, DoubleVerify. - Ochrona reputacji marki w Internecie jest ważnym czynnikiem maksymalizującym skuteczność kampanii globalnych marek, które obsługujemy.

Wprowadzając rozwiązanie DV w zakresie Brand Safety i Suitability dla Facebook Feeds i Reels oraz Instagram Feeds i Reels, DV zapewnia kompleksowy pomiar zakupów mediów na platformie Meta na wielu urządzeniach, w wielu miejscach i formatach. Technologia klasyfikacji DV oparta na AI jest „wytrenowana” tak, by zapewniać jak najlepszą równowagę między ochroną marki a skalą działań.

Dzięki poszerzeniu współpracy reklamodawcy zyskują m.in.: zastrzeżone autorskie technologie - DV wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby zapewnić najdokładniejszą klasyfikację kontentu na dużą skalę. DV klasyfikuje kontent bezpośrednio nad i pod miejscami docelowymi reklam, umożliwiając markom uwierzytelnianie treści związanych z ich kampaniami za pomocą kategorii kontentowych w podziale na DV’s Brand Safety Floor i Suitability Tiers, które są zgodne z GARM (Global Alliance for Responsible Media).

Mają też zagwarantowany kompleksowy zasięg: platforma oferuje kompleksowy pomiar jakości mediów w środowiskach Meta, w tym w Instagram Feed, Instagram Reels Ads, Facebook Feed, Facebook Reels Ads, Facebook In-Stream i Audience Network oraz zaufany pomiar.

- Ekspansja rozwiązań DV zapewniających Brand Safety i Suitability na Facebooku i Instagramie to ważny krok naprzód w naszych ciągłych wysiłkach we wspieraniu przejrzystości cyfrowej i zaufania w naszych środowiskach reklamowych – powiedziała Samantha Stetson, Vice President Client Council and Industry Trades w Meta. - Odpowiedzialny marketing jest kluczowym priorytetem w Meta – i cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę o to ważne rozwiązanie.

Reklamodawcy mają dostęp do danych pomiarowych i insightów za pośrednictwem DV Pinnacle, ujednoliconej platformy raportowania usług i analiz, aby monitorować i optymalizować skuteczność swoich kampanii reklamowych w zasobach Meta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]