SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ferrero rewiduje medialne zobowiązania w Europie

Włoski producent słodyczy rozpoczął przegląd swoich europejskich zobowiązań medialnych. Wartość medialnego budżetu Ferrero w Europie szacuje się na około 285 milionów euro.

Firma, znana z takich marek jak Nutella, Ferrero Rocher, Raffaello czy Kinder Bueno, skontaktowała się już z obecnie obsługującymi ją domami mediowymi ZenithOptimedia, MEC i Aegis Media. Najprawdopodobniej będzie chciała przekazać budżet jednej agencji.

Przegląd obejmuje Włochy, Hiszpanię, Portugalię, Francję, Belgię, Holandię, Turcję i Grecję.

Dołącz do dyskusji: Ferrero rewiduje medialne zobowiązania w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl