"Go for more" w dziecięcej kampanii reklamowej CCC (wideo)

Ruszył kolejny etap wiosennej kampanii reklamowej firmy obuwniczej CCC pod hasłem "Go for more", w którym promowana jest oferta obuwia dla dzieci. W działaniach została wykorzystana fotograficzna sesja dziecięca.

km
km
Udostępnij artykuł:
"Go for more" w dziecięcej kampanii reklamowej CCC (wideo)

Wiosenną ofertę obuwia dla dzieci CCC prezentuje telewizyjny spot, który przez 5 tygodni będzie emitowany na antenach TVN, Polsatu, w kobiecych kanałach tematycznych i programach dla dzieci.

Dopełnieniem komunikacji jest kontynuacja akcji "365 dni zabawy na podwórku" (#PlayEveryDayWithCCC) na dedykowanej platformie dla rodziców i dzieci CCC Kids & Young. Znajduje się na niej wiele atrakcji zachęcających rodziców do aktywnego spędzania czasu z dziećmi na świeżym powietrzu. Ruszył tam też konkurs, w którym zadaniem jest dodanie zdjęcia swojego dziecka podczas zabaw. Codziennie do wygrania jest bon na dowolne, dziecięce buty z CCC. Akcja potrwa do 24 maja br., z możliwością przedłużenia.

Ponadto podstrona została rozbudowana o sekcję "Mapa miejsc przyjaznych dzieciom", gdzie rodzice, tworząc galerię zabaw, mogą oznaczać miejsca na mapie, które ich zdaniem sprzyjają wspólnym zabawom na dworze.

Działania w sieci CCC Kids & Young realizowane są na czterech rynkach (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry). Dodatkowo wspierane są kampanią internetową, działaniami i konkursami na Facebooku, YouTube i dedykowanym Instagramie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej