SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Euro RSCG bogatsza o kompetencje interaktywne

digital One strategicznym partnerem Euro RSCG Warsaw, Euro RSCG 4D i Euro RSCG Marketing House

Grupa Euro RSCG nawiązała strategiczną współpracę z agencją digital One, która została jej wyłącznym partnerem w zakresie usług interaktywnych. Grupa Euro RSCG może teraz oferować swoim klientom w pełni kompleksową ofertę usług komunikacyjnych, łączącą reklamę tradycyjną, marketing services, data services, public relations i rozwiązania interaktywne. Jest to kolejny wyraz adaptacji globalnej filozofii Power of One.

"O wyborze digital One na strategicznego partnera zadecydowały kompetencje kadry kierowniczej, umiejętności i doświadczenie zespołu oraz dotychczas zrealizowane wspólnie projekty" twierdzą John Domas, prezes Euro RSCG Warsaw, Piotr Badowski, prezes Euro RSCG 4D i Jerzy Motz, prezes Euro RSCG Marketing House "nie bez znaczenia była też wysoka pozycja spółki w rankingach międzynarodowych oraz nowoczesne zaplecze technologiczne" dodaje Piotr Badowski.

"Współpraca z Euro RSCG stawia przed nami nowe wyzwania i zapewnia utrzymanie dynamicznego rozwoju spółki" mówi Olgierd Cygan, prezes digital One "liczymy na pozyskiwanie i realizowanie międzynarodowych projektów, co umożliwiają silna pozycja Euro RSCG na globalnym rynku interaktywnym i dobre prognozy dla rynku polskiego."

Strategiczna współpraca z Euro RSCG Group zmienia strukturę organizacyjną digital One. Do końca czerwca spółka planuje uruchomić biuro w Warszawie, w budynku Antares czyli siedzibie spółek Euro RSCG Group. Znajdzie w nim zatrudnienie kilkuosobowy zespół konsultantów odpowiedzialnych za obsługę klientów oraz new business development.

digital One działa na rynku B2B/C w sektorach marketing, IT i reklama od 1999 r. Do grona stałych klientów spółki na leżą: DaimlerChrysler, BRE Bank SA, PepsiCo, Philip Morris, Schering AG, Sony Ericsson. Agencja dostarcza kompleksowe rozwiązania z zakresu strategii internetowych. Wykorzystuje potencjał nowych technologii oraz możliwości integracji Internetu z innymi kanałami komunikacji. Oferuje usługi doradcze, realizuje projekty z obszaru e-marketingu i marketingu mobilnego oraz wdraża zaawansowane technologie na potrzeby biznesu. W 2003 r. spółka znalazła się w rankingu europejskich firm technologicznych FAST 50 CE Deloitte & Touche zajmując, jako jedyna polska agencja interaktywna, VII pozycję w kategorii Rising Stars.

Dołącz do dyskusji: Grupa Euro RSCG bogatsza o kompetencje interaktywne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl