SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hyundai Kia ogłasza przetarg na globalny budżet medialny

Spółka Hyundai Kia Automotive Group uruchomiła globalny przegląd swoich zobowiązań w zakresie planowania i zakupu mediów.

Warty w sumie około 1 miliarda dolarów budżet w większości jest obecnie obsługiwany przez domy mediowe OMD International, ZenithOptimedia i Initiative.

Przegląd obejmuje ogół działalności w zakresie planowania i zakupu mediów w ponad 170 krajach świata, na których działa obecnie spółka. Ostateczne rozstrzygnięcia mają zapaść do stycznia przyszłego roku.

Podążając śladem innych firm motoryzacyjnych (np. Renault-Nissan), grupa będzie najprawdopodobniej chciała skonsolidować swoje budżety medialne, tak aby marki Hyundai i Kia były na danym rynku obsługiwane przez jedną agencję.

źródło: domain-b.com

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Hyundai Kia ogłasza przetarg na globalny budżet medialny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl