SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

K2 Internet zainwestowało w Brainshop U-boot

K2 Internet objęło 50 proc. udziałów w spółce Brainshop U-boot.Obecni udziałowcy i założyciele - Maciej Obuchowicz i WojciechBłaszczyk posiadać będę wspólnie pozostałe 50 proc.

Obie firmy nie wykluczają w przyszłości bliższej integracjiorganizacyjnej, której zasady określone zostaną na podstawiezebranych w ciągu najbliższego roku doświadczeń.

Dzięki tej transakcji K2 posiada obecnie wszystkie kompetencjepotrzebne, by aktywnie walczyć o budżety reklamowe, które powoliprzestają być dzielone na off- i on-line. - Dla mnie osobiścienajważniejsze jest to, że łączą nas nie tylko wartości iprzekonania dotyczące rozwoju rynku ale i sposobu prowadzeniabiznesu - mówi o współpracy z Obuchowiczem i Błaszczykiem JanuszŻebrowski, prezes zarządu K2 Internet S.A. - Jesteśmy przekonani,że nadchodzą nowe czasy, nie tylko dla naszych agencji, ale dlacałego rynku twierdzi - Maciej Obuchowicz, dyrektor strategicznyoraz współzałożyciel agencji BU.

Obie firmy pozostaną niezależnymi podmiotami, choć będą ze sobąściśle współpracować przy pracy na rzecz wspólnych klientów (K2 iBU pracują obecnie wspólnie na rzecz Volvo Auto Polska) oraz przypozyskiwaniu nowych budżetów (obie firmy są obecnie zaangażowane wnegocjacje dotyczące wspólnej obsługi kolejnych klientów). Pracadla dotychczas obsługiwanych klientów będzie prowadzona naniezmienionych zasadach.


Robert Stępowski: Jak twierdzi Maciej Obuchowicz, narynku, na którym Państwo działacie, zachodzą głębokie zmiany. Jak wnajbliższych latach będzie zmieniał się ten sektor?
Janusz Żebrowski, prezesa zarządu K2 Internet SA:
Znikapodział na off i on-line, rośnie popyt na pomysły, które wnowatorski sposób przyciągną konsumenta do marki.

zebrowski

Czy kryzys miał wpływ na przeprowadzoną konsolidację?Będą kolejne przejęcia?
Kryzys przyspiesza rozmowy - przy trudniejszych warunkachzewnętrznych łatwiej dostrzec zalety większej skali i korzyścipłynących ze współpracy, będziemy się przyglądać innych propozycjomniemniej od zawsze stawialiśmy na wzrost organiczny, którytraktujemy priorytetowo.

Jak sytuacja gospodarcza wpłynęła na przychodyK2?
Mimo kryzysu skonsolidowane przychody K2 powinny być wyższe w tymroku niż w roku 2008.

O co wzbogaciła się oferta K2 po przejęciu udziałów wBrainshop U-boot? Co teraz możecie zaoferować swoim obecnym i nowymklientom?
O całościową obsługę w zakresie budowy strategii i pozycjonowaniamarek, egzekucji w zakresie komunikacji reklamowej niezależnie odwykorzystywanych mediów.

Mówicie Państwo o zwiększeniu zatrudnienia - kiedy i oile osób może ono wzrosnąć?
Szacujemy, że w ramachU-boota zatrudnienie zwiększy się do ok. 20 osób na koniec roku2010. W ramach grupy K2 przewidujemy stabilizację zatrudnienia naobecnym poziomie (ok. 250 zatrudnionych i stałychwspółpracowników).

Dołącz do dyskusji: K2 Internet zainwestowało w Brainshop U-boot

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl