Konwój ciężarówek w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli

W najbliższy piątek, 5 grudnia br. w ogólnopolską trasę wyrusza konwój charakterystycznych ciężarówek Coca-Coli. Akcji towarzyszyć będą eventy w 18 miastach Polski. To część bożonarodzeniowej kampanii marki przygotowanej i realizowanej przez firmy Next, McCann WorldGroup.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Konwój ciężarówek w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli

Konwój ciężarówek Coca-Coli ruszy w trasę 5 grudnia br. Do 20 grudnia odwiedzi 18 miast, m.in. Gdynię, Warszawę, Ełk, Łomżę, Białystok, Łódź, Kielce, Bochnię, Myślenice, Nowy Targ, Zakopane, Lublin, Zamość, Rzeszów, Kalisz, Piotrków Trybunalski, Skarżysko Kamienne i Kraków.

W trakcie postoju ciężarówek organizowane będą liczne atrakcje, m.in. konkursy, koncerty na żywo znanych i lubianych artystów, pokój Świętego Mikołaja, z którym każdy będzie mógł zrobić sobie zdjęcie, namiot zabawy, gdzie będzie można wspólnie z najbliższymi przygotować samodzielnie wyjątkowe ozdoby choinkowe.

Świąteczna trasa ciężarówek Coca-Coli odbywa się pod hasłem tegorocznej bożonarodzeniowej kampanii marki - „Podaruj radość” (zobacz jej szczegóły).

Trasę ciężarówek można śledzić na stronie ciezarowkacocacola.pl oraz na odpowiednim wydarzeniu facebookowym.

Za koncepcję i realizację akcji oraz działania digital odpowiada agencja Next. Kreacją reklam zajęła się agencja McCann WorldGroup. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, a za przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis. Obsługę PR zapewnia agencja Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants, obsługę eventową Pankreator, a za cykl eventów w sieciach handlowych odpowiada agencj Momentum.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK