Łukasz Chwiszczuk: z K2 Media do Media Group

Łukasz Chwiszczuk zaczął pracę jako szef zespołu digital performance w domu mediowym Media Group. Wcześniej był związany m.in. z agencjami marketingowymi BrainJuice, Clearsense, Mindshare i K2 Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Łukasz Chwiszczuk: z K2 Media do Media Group
Łukasz Chwiszczuk

W Media Group Łukasz Chwiszczuk odpowiada m.in. za efektywność kampanii digital, rozwój oferty agencji oraz nadzór nad pracą zespołu. Przejął część obowiązków od Pawła Gołębiowskiego, który obejmie teraz w firmie funkcję head of digital strategy.

Chwiszczuk poprzednio przez 2,5 roku pracował w K2 Media, pełniąc kolejno funkcje search directora oraz SEM & performance directora. Wcześniej był związany m.in. z GroupM (kolejno jako senior SEM specialist i SEM strategist), ClearSense Polska, BrainJuice i Web Search Factory Polska.

Realizował projekty dla takich marek i firm jak Ford, Volvo, mBank, PZU, BZ WBK i Bosch. Od kilku lat jest też prelegentem i szkoleniowcem, a także certyfikowanym trenerem Google Adwords.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"