'M jak miłość' straciło widzów

Po dwóch miesiącach emisji nowej serii odcinków 'M jak miłość'serial ma o ponad 600 tys. widzów niższe wyniki oglądalności niż wanalogicznym okresie rok temu. Nadal jednak zdecydowanie wygrywa zkonkurencją, przyciągając co drugiego widza oglądającego w tymczasie telewizję.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

W okresie od 3 września do 30 października 2007 roku średniaoglądalność odcinków "M jak miłość" emitowanych w poniedziałki,wtorki, a częściowo także w środy i czwartki wyniosła 8,65 mln osób- wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Udziały TVP2 w czasienadawania obyczajowej produkcji ukształtowały się na poziomie 52,84proc. w grupie wszystkich widzów i 49,88 proc. w grupiekomercyjnej.

Z kolei w okresie od 5 września do 31 października 2006 roku,gdy serial emitowano tylko w poniedziałki i wtorki, oglądało gośrednio 9,27 mln widzów, a udziały Dwójki wyniosły odpowiednio56,53 proc. (grupa 4+) i 55,94 proc. (grupa16-49).

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]