'M jak miłość' straciło widzów

Po dwóch miesiącach emisji nowej serii odcinków 'M jak miłość'serial ma o ponad 600 tys. widzów niższe wyniki oglądalności niż wanalogicznym okresie rok temu. Nadal jednak zdecydowanie wygrywa zkonkurencją, przyciągając co drugiego widza oglądającego w tymczasie telewizję.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

W okresie od 3 września do 30 października 2007 roku średniaoglądalność odcinków "M jak miłość" emitowanych w poniedziałki,wtorki, a częściowo także w środy i czwartki wyniosła 8,65 mln osób- wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Udziały TVP2 w czasienadawania obyczajowej produkcji ukształtowały się na poziomie 52,84proc. w grupie wszystkich widzów i 49,88 proc. w grupiekomercyjnej.

Z kolei w okresie od 5 września do 31 października 2006 roku,gdy serial emitowano tylko w poniedziałki i wtorki, oglądało gośrednio 9,27 mln widzów, a udziały Dwójki wyniosły odpowiednio56,53 proc. (grupa 4+) i 55,94 proc. (grupa16-49).

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?
Materiał reklamowy

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą