Magdalena Michałek w TBWA \ TEQUILA

Do działu digital agencji TBWA \ TEQUILA dołączyła Magdalena Michałek, która jako social media specialist, odpowiada za prowadzenie wybranych kampanii w mediach społecznościowych.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Do jej zadań należy obsługa kampanii realizowanych dla klientów agencji w obszarze social media, w tym nadzór nad rozwojem społeczności zgromadzonych wokół części obsługiwanych fanpage'y, prowadzenie akcji promocyjnych, tworzenie contentu oraz bieżąca moderacja i animacja społeczności.

Wcześniej pracowała w agencji interaktywnej NetCenter Solution. Portfolio jej klientów to m.in. Zelmer, Gorenje oraz Pioneer Polska. Michałek moderowała także serwisy rozrywkowe grupy TVN S.A. oraz tworzyła treści przeznaczone do publikacji w portalach internetowych.

Magdalena Michałek jest absolwentką politologii oraz marketingu i doradztwa politycznego na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Obecnie studiuje podyplomowo e-marketing w Krakowskiej Akademii. Jej hobby to m.in. CouchSurfing oraz historia XX wieku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Debiut polskiego "GQ" z rozmachem. "Rynek bardzo na to czekał"

Debiut polskiego "GQ" z rozmachem. "Rynek bardzo na to czekał"

TVP Info powalczy o widzów z mniejszych miast. "Nie będziemy drugim TVN24"

TVP Info powalczy o widzów z mniejszych miast. "Nie będziemy drugim TVN24"

Ambitne plany IAA Polska na kolejny rok. Więcej szkoleń i spotkań eksperckich

Ambitne plany IAA Polska na kolejny rok. Więcej szkoleń i spotkań eksperckich

Nowa rola Michała Kanownika wywołała krytykę. "Big Techy mają swojego człowieka"

Nowa rola Michała Kanownika wywołała krytykę. "Big Techy mają swojego człowieka"

Usługa streamingowa WP z 50 oryginałami w 2026 roku. Wśród nich seriale o zombie

Usługa streamingowa WP z 50 oryginałami w 2026 roku. Wśród nich seriale o zombie

Polsat uniknie połowy kary? W loterii sylwestrowej nie wystarczył jeden SMS

Polsat uniknie połowy kary? W loterii sylwestrowej nie wystarczył jeden SMS