Koniec "Mistrzowskich pojedynków". Ilu widzów miał program TVN?

Sześcioodcinkowy program TVN “Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” oglądało średnio 420 tys. widzów - wynika z danych firmy Nielsen.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Koniec "Mistrzowskich pojedynków". Ilu widzów miał program TVN?
Uczestnicy programu "Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory"

Program emitowano w środy o godz. 20.50 od 15 stycznia do 19 lutego br.  Oglądało go średnio 420 tys. widzów, co przełożyło się na 3,38 proc. udziału TVN w telewizyjnym ryku wśród ogółu widzów oraz 4,33 proc. w grupie 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Spośród analizowanych odcinków największą oglądalnością cieszył się pierwszy odcinek, który przyciągnął przed ekrany przeszło 460 tys. oglądających.

„Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” to format z udziałem znanych sportowców, którzy rywalizują ze sobą w nieznanych dla siebie dyscyplinach. Istotną częścią programu jest element reality show. Uczestnicy na czas udziału w show mieszkają we wspólnym domu, gdzie obecność kamer pozwala widzom na poznanie prywatnego oblicza sportowych mistrzów.

Program prowadziła Anna Senkara, a w pierwszej polskiej edycji, realizowanej w Grecji, wystąpili m.in. Radosław Majdan, Jakub Rzeźniczak czy Iwona Guzowska. Program wygrał Adam Kszczot. 

Program "Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” to polska adaptacja belgijskiego formatu z 2008 roku, który doczekał się rodzimych edycji w dziewięciu krajach Europy (m.in. Wielkiej Brytanii, Niemczech, Danii), a szczególną popularnością cieszy się w państwach skandynawskich. W Szwecji zrealizowano jak dotąd 18 edycji, a w Norwegii 16.  

Producentem formatu na zlecenie TVN była firma Jake-Vision.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały