MySpace uruchamia nowy system reklamowy

Serwis społecznościowy MySpace stworzył technologię pozwalającą nadostosowywanie reklam do preferencji swoich użytkowników napodstawie informacji jakie umieszczają oni w swoich profilach.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak informuje New York Times, nowy system reklamowy MySpace mazwiększać średnio o 80 procent prawdopodobieństwo, że członkowieserwisu klikną w daną reklamę.

Najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie (około 110milionów aktywnych użytkowników) pracował nad tym systemem przezostatnie pół roku, a wprowadzenie go w życie planowane jest jeszczetej jesieni.

Według analityków, dzięki nowej technologii MySpace zwiększyswoje miesięczne dochody z 40 milionów obecnie do 70 milionówdolarów w przyszłym roku.

źródło: NYT

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem