SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MySpace uruchamia nowy system reklamowy

Serwis społecznościowy MySpace stworzył technologię pozwalającą na dostosowywanie reklam do preferencji swoich użytkowników na podstawie informacji jakie umieszczają oni w swoich profilach.

Jak informuje New York Times, nowy system reklamowy MySpace ma zwiększać średnio o 80 procent prawdopodobieństwo, że członkowie serwisu klikną w daną reklamę.

Najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie (około 110 milionów aktywnych użytkowników) pracował nad tym systemem przez ostatnie pół roku, a wprowadzenie go w życie planowane jest jeszcze tej jesieni.

Według analityków, dzięki nowej technologii MySpace zwiększy swoje miesięczne dochody z 40 milionów obecnie do 70 milionów dolarów w przyszłym roku.

źródło: NYT

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MySpace uruchamia nowy system reklamowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl