SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Na rynku pojawił się „MAN” - nowy dwumiesięcznik skierowany do zamożnych przedsiębiorców

Z początkiem wakacji na rynku wydawniczym pojawił się nowy luksusowy dwumiesięcznik zatytułowany „MAN”. Pismo dostępne jest na razie tylko w subskrypcji, a od 25 lipca pojawi się w wybranych punktach sprzedaży.

Magazyn „MAN” ukazał się nakładem Hansen Media. Pismo skierowane jest do przedsiębiorców wysokiego szczebla oraz do szeroko pojętych „ludzi sukcesu”.

W dwumiesięczniku publikowane są przede wszystkim teksty z pogranicza biznesu i finansów, rozmowy z przedsiębiorcami dotyczące zarządzania firmą, porady coachingowe, a także m.in. materiały podróżnicze oraz związane z uprawianiem sportu.

Pierwszy numer dwumiesięcznika „MAN” ma 66 stron i ukazał się w nakładzie 5 tys. egzemplarzy. Na okładce wydania znalazł się Andrzej Blikle. Cena jednego egzemplarza tytułu wynosi 30 złotych.

Redaktorem naczelnym tytułu jest Piotr Meissner, a z redakcją współpracuje 12 osób. Za szatę graficzną odpowiada Andrzej Jakuszko.

Pierwszy czerwcowo-lipcowy numer „MAN” został wydany w nakładzie 2 tys. egz. i wysłany do 2 tys. prenumeratorów wydawnictwa dla których jest bezpłatny. Od 25 lipca w sprzedaży pojawi się numer sierpniowo-wrześniowy - będzie go można kupić w wybranych punktach sprzedaży.

 


 

Dołącz do dyskusji: Na rynku pojawił się „MAN” - nowy dwumiesięcznik skierowany do zamożnych przedsiębiorców

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
man
wygląda to po okładce dramatycznie
odpowiedź
User
MAN MAN
Jak dla mnie wreszcie coś ciekawego ,innego i z pewnością wyróżniającego się. Już mam dosyć kolorowych pisemek z milionem informacji na okładce. Pozdrawiam i życzę powodzenia.
odpowiedź
User
man2
Nie oceniaj książki po okładce.
odpowiedź