NOM w internecie

huevo dla NOM Sp. z o.o.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pod adresem www.nom1044.pl uruchomiona została nowa witryna Niezależnego Operatora Międzystrefowego Sp. z o.o. stworzona przez agencję marketingu interaktywnego huevo.

Serwis zawiera wiele przydatnych informacji kierowanych do aktualnych i potencjalnych Klientów zainteresowanych obniżeniem kosztów połączeń telekomunikacyjnych.

"Biorąc pod uwagę charakter prezentowanych danych, podczas etapu planowania skupiliśmy się wspólnie z naszym Klientem na kwestii przejrzystej prezentacji informacji na stronach nowej witryny NOM" - mówi Marek Szozda reprezentujący agencję huevo - "To co wydaje się oczywiste, a więc umożliwienie szybkiego pozyskania przez użytkowników poszukiwanych informacji i ich jasna prezentacja, m.in. w postaci czytelnych cenników, jest zbyt często pomijane na witrynach operatorów telekomunikacyjnych. Przemyślana strona wizualna i pakiet dodatkowych narzędzi takich jak precyzyjny kalkulator połączeń, czy też kreator umowy, są ukłonem w kierunku zróżnicowanych potrzeb szerokiej grupy internautów."

Integralną częścią projektu była realizacja rozbudowanego systemu zarządzania zawartością (CMS - Content Management System), wykraczającego funkcjonalnością poza wygodną aktualizację danych przez uprawnionych pracowników NOM Sp. z o.o. Odpowiednie moduły systemu publisherCMS wykorzystywane są przez Biuro Obsługi Abonenta w celu obsługi zgłoszeń i umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, wypełnianych na stronach serwisu.

Agencja huevo została wybrana do realizacji nowej witryny spośród kilku firm, wśród których znalazły się czołowe polskie agencje interaktywne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"