SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa fala badania MPG TVTrack

MPG Media Planning przeprowadziło kolejną, drugą falę własnego badania dotyczącego trendów związanych z konsumpcją telewizji - MPG TVTrack.

 Niektóre istotne i jakościowe wnioski wynikające z badania dotyczą między innymi: lojalności widzów, tolerancyjności widowni wobec stacji, ogólnego postrzegania kanałów oraz innych ważnych elementów, z punktu widzenia jakościowego planowania kampanii telewizyjnych.

„Badanie MPG TVTrack jest unikalnym badaniem na rynku domów mediowych. Wykorzystujemy je głównie do jakościowego spojrzenia w doborze stacji telewizyjnych w planowanych kampaniach telewizyjnych naszych Klientów i jest ono doskonałym uzupełnieniem badań telemetrycznych, które mają wybitnie ilościowy charakter. MPG TVTrack znajduje zastosowanie zwłaszcza w przypadkach kampanii wymagających wyraźnie określonego pozycjonowania marki Klienta. MPG TVTrack powstało z myślą o prowadzonych projektach reklamowych dla obecnych Klientów, jednak wierzymy, że badanie przyczyni się do pozyskania, przez MPG Media Planning, nowych klientów, którym zależy na jakościowym planowaniu kampanii telewizyjnych.” - mówi Jacek Dzięcielak – CEO MPG Polska.

Badanie MPG TVTrack jest cyklicznym badaniem MPG Media Planning, wyraźnie określającym postrzeganie istotnych czynników wizerunkowych stacji telewizyjnych, które są odniesione do wszystkich istotnych kryteriów demograficznych. Badanie realizuje jeden z wiodących instytutów badawczych.

Dołącz do dyskusji: Nowa fala badania MPG TVTrack

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl