Nutella w nowej loterii "Dodaje Uśmiechu"

Marka kremu czekoladowego Nutella (Ferrero) po raz kolejny zorganizowała ogólnopolską aktywację konsumencką "Nutella Dodaje Uśmiechu". Za jej przygotowanie i komunikację odpowiedzialna jest agencja reklamowa Hand Made.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nutella w nowej loterii "Dodaje Uśmiechu"

Loteria “Nutella Dodaje Uśmiechu” promuje różne oblicza przygotowania naleśników i pancake’ów z wykorzystaniem kremu tej marki. Aby wziąć w niej udział należy kupić promocyjne opakowanie kremu Nutella, zarejestrować kod na stronie i zdrapać wirtualną zdrapkę.

Agencja odpowiada za pełną obsługą loterii - od koordynacji kwestii formalnych, przez przygotowanie KV akcji (w tym wszystkich materiałów graficznych dla kanałów digitalowych), po obsługę formularza zgłoszeń.

Hand Made od 5 lat jest agencją partnerską brandu, odpowiada za strategię komunikacji oraz działania offline i online dla marki Nutella. Świadczy także usługi produkcji foto i wideo, zapewnia obsługę graficzną i realizuje ogólnopolskie aktywacje konsumenckie.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej