SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa "Metropolu"

Saatchi & Saatchi przygotowuje kampanię wizerunkową dla Metropolu

Agencja Saatchi & Saatchi, opracuje strategię i kreację do wizerunkowej kampanii dziennika Metropol.

 - Mamy dwa cele kampanii. Pierwszy to przedstawienie międzynarodowego charakteru Metropolu. Gazeta wydawana przez Metro International jest dziennikiem numer 1 na świecie, dystrybuowanym w 55 największych światowych aglomeracjach miejskich - powiedziała Agnieszka Szyfter, dyrektor marketingu TPP, wydawcy gazety. Drugim celem jest podkreślenie przewagi, jaką ma Metropol wobec rozbudowanych treściowo pozostałych dzienników - Metropol przekazuje informacje z kraju i ze świata na bieżąco i w największym skrócie, co zwiększa jego wartość w dużych metropoliach, gdzie liczy się czas. Grupa docelowa kampanii to przede wszystkim osoby w wieku 25-44 lat, aktywni, dobrze wykształceni mieszkańcy największych miast w Polsce.

Głównym medium kampanii będą nośniki reklamy zewnętrznej wsparte przez reklamę w radiu, kinach, internecie, wybranych tytułach prasowych oraz oczywiście w Metropolu. Przewidywane są również działania skierowane do reklamodawców - reklama w prasie branżowej oraz marketing bezpośredni. Działania promocyjne rozpoczną się na początku listopada br., będą trwały do końca roku.
Planowaniem i zakupem mediów Metropol zajął się we własnym zakresie. Budżet kampanii wyniesie ponad półtora miliona złotych.

Już od 2 listopada br. Metropol będzie dystrybuowany codziennie we wszystkich największych, liczących ponad 300 tys. mieszkańców miastach, przez co stanie się istotnym graczem na rynku codziennej prasy informacyjnej w Polsce. Dzięki planowanemu nakładowi - średnio 252 tysiące egzemplarzy, bez zwrotów - Metropol dostanie się do czołówki ogólnopolskich dzienników oraz zostanie pierwszą, ukazującą się codziennie, gazetą rozdawaną bezpłatnie.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa "Metropolu"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl