Ofensywa "Metropolu"

Saatchi & Saatchi przygotowuje kampanię wizerunkową dla Metropolu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Saatchi & Saatchi, opracuje strategię i kreację do wizerunkowej kampanii dziennika Metropol.

 - Mamy dwa cele kampanii. Pierwszy to przedstawienie międzynarodowego charakteru Metropolu. Gazeta wydawana przez Metro International jest dziennikiem numer 1 na świecie, dystrybuowanym w 55 największych światowych aglomeracjach miejskich - powiedziała Agnieszka Szyfter, dyrektor marketingu TPP, wydawcy gazety. Drugim celem jest podkreślenie przewagi, jaką ma Metropol wobec rozbudowanych treściowo pozostałych dzienników - Metropol przekazuje informacje z kraju i ze świata na bieżąco i w największym skrócie, co zwiększa jego wartość w dużych metropoliach, gdzie liczy się czas. Grupa docelowa kampanii to przede wszystkim osoby w wieku 25-44 lat, aktywni, dobrze wykształceni mieszkańcy największych miast w Polsce.

Głównym medium kampanii będą nośniki reklamy zewnętrznej wsparte przez reklamę w radiu, kinach, internecie, wybranych tytułach prasowych oraz oczywiście w Metropolu. Przewidywane są również działania skierowane do reklamodawców - reklama w prasie branżowej oraz marketing bezpośredni. Działania promocyjne rozpoczną się na początku listopada br., będą trwały do końca roku.Planowaniem i zakupem mediów Metropol zajął się we własnym zakresie. Budżet kampanii wyniesie ponad półtora miliona złotych.

Już od 2 listopada br. Metropol będzie dystrybuowany codziennie we wszystkich największych, liczących ponad 300 tys. mieszkańców miastach, przez co stanie się istotnym graczem na rynku codziennej prasy informacyjnej w Polsce. Dzięki planowanemu nakładowi - średnio 252 tysiące egzemplarzy, bez zwrotów - Metropol dostanie się do czołówki ogólnopolskich dzienników oraz zostanie pierwszą, ukazującą się codziennie, gazetą rozdawaną bezpłatnie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style