TVP Sport bezkonkurencyjny wśród kanałów sportowych w lipcu

W zeszłym miesiącu nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został TVP Sport, który od czerwca dostępny jest w DVB-T. Stacja ta pochwalić się mogła zdecydowanie największym wzrostem w zestawieniu. Na czele spadków uplasował się Polsat Sport News HD - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział TVP Sport w lipcu 2018 roku wyniósł 2,12 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zwiększył się o 364,47 proc., co jest zdecydowanie największym wzrostem w zestawieniu wszystkich kanałów sportowych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. W lipcu 2017 roku stacja ta była trzecia.

TVP Sport od 7 czerwca nadaje w DVB-T. Do 15 lipca ramówka kanału skupiała się na mundialu.

Drugą lokatę zajął Eurosport 1, którego udział zmalał o 24,33 proc. do poziomu 0,48 proc.

Podium uzupełnia Polsat Sport, który spadł z miejsca pierwszego. Wynik tej stacji w lipcu br. wyniósł 0,42 proc. (w dół o 39,09 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-muzycznych-lipiec-2018-polo-tv-liderem,7171241299765377a ##

8. pozycję, z udziałem wynoszącym 0,07 proc. (po wzroście o 100 proc. - drugim największym w zestawieniu), znalazł się kanał Eleven Sports 1. Na 12. lokacie znalazł się siostrzany Eleven Sports 2, którego wynik wyniósł 0,01 proc. (do góry o 18,18 proc.).

Z kolei największy spadek w zestawieniu odnotował Polsat Sport News HD, który spadł z 8 na 9 miejsce. Jego udział zmniejszył się o 55,24 do 0,05 proc.

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w zeszłym półroczu też zajął TVP Sport (awansujący z trzeciej lokaty), którego udział wyniósł 2,20 proc., po wzroście o 547,35 proc. - największym w zestawieniu.

Podium uzupełniają Polsat Sport (0,30 proc.; - 43,05 proc.) i Eurosport 1 (0,27 proc.; - 38,66 proc.), które spadły odpowiednio z pierwszej i drugiej lokaty.

Najwięcej w tym ujęciu stracił Golf Channel Polska - było to teoretycznie 100 proc. (z 0,002 proc. do 0,000 proc. udziału).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami