OpenAI prowadzi rozmowy z CNN, Fox i "Time" w sprawie licencji na ich treści

Amerykańska firma OpenAI prowadzi negocjacje z kanałami telewizyjnymi CNN i Fox oraz magazynem “Time” w sprawie wykorzystania ich treści do szkolenia chatbota ChatGPT. Firma stara się zawrzeć umowy z wieloma producentami treści w celu wykorzystania ich materiałów do szkoleń.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Deweloper chce wykorzystać zarówno treści tekstowe, wideo, jak i graficzne pochodzące od tych firm.

OpenAI poszukuje umów z wieloma producentami wiadomości, wideo i innych treści. Celem jest wykorzystanie ich treści, aby chatbot był dokładniejszy, trafniejszy i nowoczesny. Partnerstwa te mają kluczowe znaczenie dla przyszłości OpenAI, ponieważ firma równoważy potrzebę aktualizowanych i dokładnych danych do opracowywania modeli sztucznej inteligencji z publiczną kontrolą tego, skąd pochodzą te dane.

OpenAI poinformowało, że prowadzi rozmowy z News/Media Alliance, stowarzyszeniem branżowym reprezentującym ponad 2200 mediów na całym świecie. Startup negocjował także z holdingami medialnymi Gannett i News Corp. i IAC.

Jednocześnie deweloperowi grożą procesy sądowe za naruszenie praw autorskich. Pod koniec grudnia “New York Times” pozwał OpenAI i Microsoft za wykorzystanie artykułów publikacji bez pozwolenia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu