SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Peppermint autorem identyfikacji wizualnej Festiwalu Przemiany

Agencja Peppermint już po raz drugi przygotowała identyfikację wizualną Festiwalu Przemiany organizowanego przez Centrum Nauki Kopernik.

Article

Hasło tegorocznej edycji Festiwalu Przemiany to: “Superorganizm. Czy ciało ma granice”. Tematy związane z ciałem, cielesnością, medycyną przyszłości, regeneracją i technologiczną ewolucją człowieka zostaną zaprezentowane podczas paneli eksperckich, debat, formatów Artist Talk, na wystawie festiwalowej, w paśmie filmowym oraz podczas spotkań z ekspertami.

Współpraca Peppermint z Centrum Nauki Kopernik objęła stworzenie koncepcji kreatywnej do identyfikacji wizualnej festiwalu oraz przygotowanie kreacji graficznych do promocji i komunikacji wydarzenia.  

Głównym celem było wypracowanie oryginalnego języka graficznego, który oddałby tematykę tegorocznego Festiwalu Przemiany, a jednocześnie stał się rozpoznawalnym elementem identyfikacyjnym wydarzenia. Aby podkreślić ideę, interdyscyplinarność i charakter wydarzenia, czyli spojrzenie na dany problem z różnych perspektyw, Peppermint opracował motyw graficzny, który w sposób wyjątkowy ma podkreślać poruszane zagadnienia, równocześnie mając na celu przyciągnięcie uwagi odbiorców.

Ponadto, agencja przygotowała spoty reklamowe, które pojawiły się na wielu multimedialnych nośnikach outdoorowych jak autobusy i tramwaje, na platformie YouTube oraz w sieciach kin Helios. Peppermint przygotował także zróżnicowane materiały graficzne do promocji w kanałach online i offline, jak plakaty, newsletter czy dedykowane grafiki do social mediów. 

Festiwal Przemiany odbędzie się w weekend 6-8 października w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. 

Dołącz do dyskusji: Peppermint autorem identyfikacji wizualnej Festiwalu Przemiany

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl