Piłka nożna z Dr. Oetkerem

Wprowadzeniu nowego produktu na rynek firmy Dr. Oetker pod nazwą - Piłka Nożna, towarzyszy kampania reklamowa

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od marca 2004 r. Dr. Oetker wprowadza na rynek nowe, niezwykłe ciasto - Piłka Nożna, które dołączy do popularnej serii "Modne Pieczenie". Cała Polska zna już Kopiec Kreta, Kilimandżaro i Błękitną Lagunę. Nowa propozycja powstała z myślą o wszystkich łasuchach, którzy cenią nie tylko smak, ale również nietuzinkowy wygląd ciasta. Oryginalny kształt Piłki Nożnej polubią także zagorzali kibice, którzy z zapartym tchem będą oglądać Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej EURO 2004.

Kampania reklamowa nowego ciasta odbędzie się w dwóch etapach. Pierwszy rozpoczął się 24 marca 2004 i potrwa do połowy maja. Drugi przewidziany jest na okres trwania Mistrzostw Europy w piłce nożnej czyli na połowę czerwca 2004. Spoty emitowane są głównie w Polsacie, oraz w TVN7, TV4 i TVP1, TVP2. Kampanię reklamową przygotowała agencja NOS BBDO, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction. Za działania public relations odpowiedzialna jest agencja Spin Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?