Piotr Pal: z Pride&Glory Interactive do Eskadra Opcom
Piotr Pal objął stanowisko strategy plannera w agencji interaktywnej Eskadra Opcom. Wcześniej pracował w Pride&Glory Interactive.
Jako strategy planner w Eskadra Opcom Piotr Pal będzie tworzyć dla klientów strategie obecności w internecie. Ponadto zajmie się koordynacją działań w social media.
Pal poprzednio pracował w agencji Pride&Glory Interactive, gdzie współtworzył projekty dla takich firm, jak m.in. Philips Polska, Grupa Żywiec, Budweiser Budvar, Diageo czy Intel. Wcześniej współpracował z serwisami eGospodarka.pl i Senior.pl.
Dołącz do dyskusji: Piotr Pal: z Pride&Glory Interactive do Eskadra Opcom
18 branżowych nagród w 2 lata, 45 osób, 20% rentowność przy przychodach powyżej 6M PLN, team agencji wysyłany na międzynarodowe festiwale, globalna obsługa kilku marek to rzeczywiście 'tonący okręt'
D.