PKO BP chce edukować poprzez grę „Bitwa o Neta”

„Bitwa o Neta” to edukacyjna gra online wprowadzona przez PKO Bank Polski, udostępniona na platformie instant games na Messengerze. Za działania kreatywne, design i dewelopment w projekcie odpowiada agencja Artegence.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PKO BP chce edukować poprzez grę „Bitwa o Neta”

„Bitwa o Neta” ma  przybliżać młodym użytkownikom podstawy bezpiecznego korzystania z internetu.  

Główną postacią gry jest superbohater cyberprzestrzeni, autorytet w kwestiach cyberbezpieczeństwa i zagrożeń, które czyhają na użytkowników internetu. Są to m.in. - uploadowanie nieodpowiednich zdjęć do sieci, pobieranie niebezpiecznych załączników, łączenie się z obcym Wi-Fi, klikanie w spamowe pop-upy, ochrona swoich danych czy unikanie zawirusowanych maili - i właśnie w kontekście takich niebezpieczeństw edukuje gra PKO Banku Polskiego.

- Naturalną konsekwencją udostępniania młodym bankowości internetowej iPKO i mobilnej – IKO jest dla nas edukacja z zakresu cyberbezpieczeństwa. Chcemy zwrócić nastolatkom uwagę  na zagrożenia związane z użytkowaniem najnowszych technologii. Coraz szerszy i powszechniejszy dostęp do usług internetowych wymaga pogłębienia kompetencji cyfrowych wśród tej grupy wiekowej. Gra „Bitwa o Neta” nam w tym pomoże - mówi Aleksandra Gieros-Brzezińska, dyrektor pionu marketingu i komunikacji w PKO Banku Polskim.

„Bitwa o Neta” to kompilacja mikrogier, czyli kilkusekundowych, prostych zadań, które gracze rozgrywają jedno po drugim, na ekranach swoich smartfonów. Każda gra niesie ze sobą inną lekcję i jednocześnie sprawdza spryt, spostrzegawczość oraz umiejętność szybkiego reagowania.

W ramach „sesji szkoleniowej”, zadania rozgrywane są jedno po drugim, ale w losowej kolejności. Im więcej pomyślnie ukończonych gier, tym szybkość i poziom trudności wzrasta. Po pomyślnym ukończeniu zadania gracze otrzymują punkty. Na podstawie najwyższych wyników każdego z graczy ustalany jest ranking najzdolniejszych Adeptów Cyber Camp. Natomiast w przypadku niewykonania trzech zadań następuje koniec gry.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem