SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKP Intercity postawiło na ZenithOptimedia

PKP Intercity wybrało ZenithOptimedia Group do obsługi budżetu mediowego do końca 2014 roku. Proces wyboru domu mediowego koordynowała firma audytorska Media Strategy.

W ramach współpracy ZenithOptimedia zrealizuje dwie kampanie. Pierwszym zadaniem domu mediowego będzie wsparcie reklamowe oferty „Wcześniej Taniej” - wprowadzonego od września dynamicznego systemu sprzedaży biletów PKP Intercity, w którym cena biletu kupionego z wyprzedzeniem może być niższa do 30%. Tematem drugiej kampanii będzie m.in. komunikacja oferty Superpromo. Obie kampanie będą realizowane w radio, internecie, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Za obsługę PKP Intercity odpowiada zespół Optimedia. Wcześniej zajmował się tym firma Equinox Polska.

Dołącz do dyskusji: PKP Intercity postawiło na ZenithOptimedia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl