SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play zakończył przetarg na agencję ATL

Od marca markę Play obsługują dwie agencje kreatywne Brain oraz Change Integrated.

Play zakończył przetarg na agencję ATL

- Ciekawa kreacja i świetne wykonanie wszystkich materiałów reklamowych są dla nas kluczowe. Jestem przekonany, że współpraca z dwoma agencjami zagwarantuje nam najwyższy poziom obsługi i wzmocni nasz przekaz komunikacyjny - komentuje wynik przetargu CMO Play Bartosz Dobrzyński

Change jest odpowiedzialna za najbliższe kampanie Play rynku prepaidowego i postpaidowego.

Kolejne projekty produktowe będą realizowane przez agencję, która "zaproponuje najlepsze, intrygujące dla konsumenta, przełamujące rynkowe schematy rozwiązanie kreatywne".

Agencja Change Integrated dodatkowo kontynuować będzie obsługę Play w zakresie usług BTL.

  • Więcej informacji:
  • Play
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Play zakończył przetarg na agencję ATL

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl