„Rusz się po zdrowie!” w kobiecej kampanii DrWitt

Należąca do Agros Nova marka DrWitt soków i napojów funkcjonalnych rusza z akcją społeczno-wizerunkową pod hasłem „Rusz się po zdrowie!”. W internecie i na łamach prasy kobiecej będzie zachęcać Polki do zmiany stylu życia.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Rusz się po zdrowie!” w kobiecej kampanii DrWitt

Celem kampanii „Rusz się po zdrowie!” jest zmotywowanie kobiet do zmiany swojego stylu życia na zdrowszy.

W ramach akcji na łamach magazynów kobiecych (m.in. w „Poradniku Domowym”, „Pani Domu”, „Przyjaciółce”, „Viva”, „Party”, „Fleszu”, „Urodzie”, „Vita”) oraz serwisie internetowym ruszsiepozdrowie.polki.pl będzie można śledzić działania dwóch uczestniczek, które podjęły wyzwanie, aby poprzez odpowiednią dietę i ćwiczenia poprawić kondycję i sylwetkę.

Kampania potrwa siedem miesięcy.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"