SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyła kampania napoju Blow (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży napoju energetycznego Blow. Akcję na zlecenie Premium Beverages przygotowały firmy MoKoLoCo Events, Sopocka Wytwórnia Filmowa i Value Media.

Ruszyła kampania napoju Blow (wideo)

Blow trafił do sprzedaży na początku lutego w dwóch wersjach: podstawowej Blow Liquid Energy Drink i kobiecej Blow La Feminina (więcej o tym produkcie). Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa napoju jest utrzymana w dynamicznej stylistyce. 15-sekundowy spot jest emitowany w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych.





Kreację kampanii – zaplanowanej na 3 tygodnie – przygotowała agencja MoKoLoCo Events, produkcją reklamy zajęła się Sopocka Wytwórnia Filmowa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania napoju Blow (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Koniuszko
Przełom w reklamie normalnie, aż dziwne, że się jakaś czarna pantera gdzieś w tle nie szwenda.
8 8
odpowiedź
User
gregory
proponuję hasło dodatkowe: "job is in progress!"
8 8
odpowiedź
User
marketer
bardzo kiepskie!
8 8
odpowiedź
User
Bruce
Blow job gratis.
8 8
odpowiedź
User
radekmac
Brawo! Trafiona nazwa i błyskotliwa kampania to gwarancja sukcesu co widać po żywej erekcji, przepraszam - reakcji, komentatorów. No i ta pani z imponującymi wargami (gdyby ktoś nie zrozumiał dowcipu zawartego w nazwie) - dla mnie to już rzecz kultowa.
8 8
odpowiedź