Streetcom Polska wchodzi na rynek litewski

Streetcom Polska rekrutuje uczestników kampanii marketingu szeptanego z Litwy. Agencja chce to wykorzystać w akcji dla jednego z koncernów FMCG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rekrutacja osób z Litwy zainteresowanych udziałem w kampaniach marketingu szeptanego realizowanych przez Streetcom Polska trwa na stronie streetcom.lt. Agencja zdecydowała się uruchomić serwis po zrealizowaniu w Polsce kilku projektów dla jednego z koncernów z branży FMCG. Wtedy podjęta została decyzja dotycząca rozszerzenia działań na rynek litewski.

Streetcom szczegółowo segmentuje osoby, które rejestrują się na stronie streetcom.lt, żeby móc precyzyjnie dobierać uczestników do poszczególnych kampanii. Agencja liczy, że przełoży się to na optymalną realizację jej projektów nie tylko w Litwie, lecz także w innych krajach nadbałtyckich. Firma prowadzi już działania new businessowe na tych rynkach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem