SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sześć nowych osób i awanse w Fenomem, Robert Ziółkowski creative content directorem

Do zespołu agencji social mediowej Fenomem dołączyły dwa nowe teamy kreatywne: Ewa Rostalska i Danuta Kisiała oraz Mateusz Goliński i Kuba Warzecha, a także Paulina Łukijańczyk i Ewelina Wajsiel. Na nowe stanowiska awansowali natomiast w firmie Robert Ziółkowski, Agnieszka Mróz, Aleksandra Garbala i Karolina Mroczek.

Od lewej: Ewa Rostalska, Kuba Warzecha i Paulina Łukijańczyk Article

Senior art director Ewa Rostalska pracowała wcześniej w McCann Erickson Polska, Change Integrated i One Eleven. Z branżą jest związana od 13 lat. Tworzyła kampanie m.in. dla firm L’Oreal, Nestle, Lufthansa, Polkomtel, Strepsils, PLL LOT, Millennium Bank, Skoda, PZ Cussons, Play, Proama i Google. Ukończyła wydział Radia i Telewizji im. Krzysztofa Kieślowskiego na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach.

Junior copywriter Danuta Kisiała w ub.r. wygrała w teamie z Łukaszem Noskiem polski offDrum. Jako copywriter freelancer pracowała przy kampaniach dla nc+, Kruszwicy i Nescafe Dolce Gusto. Ukończyła filozofię i polonistykę, pisze doktorat z reklamy na Uniwersytecie Warszawskim.

Art director Mateusz Goliński wcześniej pracował w Upside, studio kreatywnym 11 piętro oraz Link PR / Link on creative. W branży reklamowej jest od 5 lat.

Copywriter Kuba Warzecha wcześniej był związany z agencjami Legend Group, Ogilvy Action i Upside. W branży pracuje od 6 lat.

Oba nowe zespoły podlegają dotychczasowym szefom kreacji Adiemu Pietraszkiewiczowi oraz Tymonowi Wodnickiemu. Ponadto ściśle współpracują z Robertem Ziółkowskim, który awansował na stanowisko creative content directora Poprzednio jako producent kreatywny odpowiadał dotychczas za content i obsługę graficzną. Przygotowywał komunikację dla Netii, marek kosmetycznych z portfolio PZ Cussons (głównie Original Source) oraz marek alkoholowych Grant's i Glenfiddich.

Do działu obsługi klienta w Fenomem dołączyła Paulina Łukijańczyk. Objęła funkcję account managera, zajmuje się obsługą przede wszystkim Netii. Wcześniej pracowała w FaceAddicted i Touch&Try, gdzie realizowała projekty dla takich klientów jak Super-Pharm Poland, Malibu, Havana Club, Olmeca, Ballantine’s Brasil, Polska Organizacja Turystyczna i Gothaer TU. Z branżą reklamową jest związana od 5 lat.

Jednocześnie Agnieszka Mróz pozostając na stanowisku account managera, objęła kierownictwo nad zespołem obsługowym zajmującym się m.in. realizacją projektów dla marek Grant's oraz Glenfiddich. W agencji pracuje od ponad dwóch lat, jest absolwentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Wrocławskim.

Karolina Mroczek z moderatora awansowała na community managera. Obecnie nadzoruje pracę moderatorów i grafików, odpowiada za komunikację marek Grant‘s, Glenfiddich i GO Sport w zespole Agnieszki Mróz. W agencji jest od dwóch lat.

W teamie Agnieszki Mróz funkcję account executive objęła Aleksandra Garbala. Wcześniej jako moderator zajmowała się obsługą marek Wizz Air, Netia i Grant’s Whisky. Studiuje psychologię na Uniwersytecie Warszawskim.

Z kolei do działu social media, w ramach rozbudowy kompetencji performance, dołączyła Ewelina Wajsiel. Jako interactive media planner będzie zajmowała się przede wszystkim obsługą kampanii Wizz Air.

Agnieszka Stelmaszczyk, dyrektor zarządzająca Fenomem, tłumaczy te wzmocnienia i awanse pozyskaniem przez agencję w ostatnim czasie nowych klientów (GO Sport Polska, The Tights, Glenfiddich) i rozszerzeniem współpracy z dotychczasowymi. - Rozwój social media wymaga myślenia strategicznego i kreatywnego łącznie, a wideo powinno stanowić minimum 50 proc. contentu w komunikacji w internecie - stąd taki kierunek rozwoju zespołu i całej agencji - mówi.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sześć nowych osób i awanse w Fenomem, Robert Ziółkowski creative content directorem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wiertło
bez złośliwości, czysta ciekawość: te literówki to PR agencji, czy WM?
odpowiedź