TicketCo nowym klientem Arskom

Agencja marketingu sportowego Arskom rozpoczęła współpracę z TicketCo, norweską firmą specjalizującą się w dostarczaniu rozwiązań płatniczych, biletowych, cashless oraz systemów sprzedaży na wydarzenia sportowe czy muzyczne.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Współprace rozpoczęto od informacji o obsłudze Legii Warszawa przez TicketCo. Firma wdroży i dostosuje dla piłkarskich mistrzów Polski swój obecny system sprzedaży biletów.

Arskom będzie odpowiedzialny za obsługę public relations, aktywację współpracy z Legią i komunikację przyszłych kontraktów klienta w Polsce, a także działania z influencerami sportowymi.

Za obsługę nowego klienta po stronie agencji odpowiedzialny będzie Mateusz Brzeźniak, senior account executive, wraz z zespołem.

Strony nie ujawniają wysokości kontraktu ani okresu, na który została zawarta umowa.

Polska jest czwartym - po Norwegii, Szwecji i Wielkiej Brytanii - rynkiem, na którym TicketCo oferuje swoje usługi,

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style