SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomas Kotman w nowym piłkarskim spocie SuperLigi w Netii (wideo)

Od początku marca trwa druga odsłona piłkarskiej kampanii reklamującej SuperLigę w Netii. Tym razem Tomasz Kot wciela się w rolę zarówno trenera, jak i piłkarza.

W nowym spocie reklamującym internetową ofertę SuperLiga w Netii Tomasz Kot jako selekcjoner zabawnie łamanym językiem przedstawia pierwszego zawodnika, którego udało się pozyskać dzięki wsparciu kibiców – Tomasa Kotmana. Jednocześnie przekaz informuje, że internet w SuperLidze jest dostępny już za 49 zł miesięcznie, a przez pierwsze cztery miesiące korzystania z tej oferty – dostępnej w umowach na 24 miesiące – nie płaci się abonamentu telefonicznego. Obecna odsłona akcji jest kontynuacją jej pierwszego etapu, który rozpoczął się pod koniec stycznia (więcej).

Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

Dołącz do dyskusji: Tomas Kotman w nowym piłkarskim spocie SuperLigi w Netii (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tp
słabiutka reklama - tylko na tyle stać Netie?
odpowiedź