SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN goni Telewizję Polsat

Najlepiej zarabiające stacje telewizyjne - spory wzrost MTV, TV Puls, TVN i TVP 2.

W lutym b.r. telewizja Polsat była liderem pod względem cennikowych wpływów reklamowych wśród stacji telewizyjnych - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research.

Polsat zarobił cennikowo 122,1 mln zł, czyli o prawie 10 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2005 roku

W tym samym czasie  wpływy telewizji TVN wyniosły 114,7 mln zł, co oznacza wzrost o 37 proc.

Wzrosty również wpływy reklamowe telewizji publicznej: TVP 1 o 10 proc. a TVP 2 aż o 36 proc.

 

Luty-2006
ChannelInvestmentInsertions
Polsat12217105512694
TVN11478180012421
TVP1868184786607
TVP2641058256542
Tele51090630913692
TV41012400012628
MTV90424245872
TVN7742772513467
Viva62314253776
AXN56504296460
PULS538028011633
Hallmark49624609695
Nat.Geogr.475805210865
Discovery33080604309
Jetix/FoxKids30329042540

 

Luty-2005
ChannelInvestmentInsertions
Polsat11275762513837
TVN8350003511704
TVP1782645855911
TVP2478548604810
TV42405645012162
TVN71026580013007
Tele5960874011167
Discovery38220804427
MTV35420003910
Hallmark29410415518
Jetix/FoxKids27921232209
Viva23735152906
Cartoon_Network20615041390
PULS19798754987
ZigZap16602591733

Dołącz do dyskusji: TVN goni Telewizję Polsat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl