TVP "dba o sztukę"

Umowa o współpracy Telewizji Polskiej i Akademii Sztuk Pięknych

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wczoraj w siedzibie Telewizji Polskiej podpisane zostało porozumienie o współpracy między Telewizją Polską S.A. i Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie. TVP reprezentował prezes Zarządu Jan Dworak, a ASP  J.M. Rektor  Adam Myjak.

Celem zawartej umowy - mającej charakter listu intencyjnego - jest otwarcie szerokiej współpracy pomiędzy TVP i ASP. Tego typu porozumienie podpisywane jest po raz pierwszy.

W ramach porozumienia przewiduje się  pozyskanie do współpracy z Telewizją Polską wykwalifikowanych kadr artystycznych. Telewizja liczy także na współdziałanie ASP przy organizacji i przeprowadzaniu postępowań konkursowych dla projektów twórczych w TVP, a także współdziałanie w zakresie produkcji projektów artystycznych i edukacyjnych. TVP  udostępni  studentom Uczelni  najnowocześniejsze techniki i technologie audiowizualne, dostępne w telewizji publicznej.  Umożliwi także  odbycie studentom ASP praktyk i szkoleń warsztatowych w zakresie najnowszych metod wytwarzania programu telewizyjnego.

Realizację umowy - z ramienia TVP - będzie nadzorowało Centrum Strategii - Akademia Telewizyjna.

W 2004 roku ASP obchodzi Jubileusz 100-lecia swojego istnienia. Z  tej okazji  Telewizja Polska przygotowała specjalne reportaże.  Obchody relacjonują TVP2 i TV Polonia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?